Header image Lubík
... Jsem jaký jsem ...  

 

 

 

Moje motorky

22.3.2012 nákup nového stroje.

Opět se jedná o Suzuki INTRUDER. Je to však ta nejsilnější v této kategorii a to model M1800R.

Je to "hovado" které budí respekt. Pohled na zadní pneu o šířce 240 napoví, že se jedná opravdu o neskutečně výkonného "vetřelce". Trochu jsem se bál, jak těch 350 kg budu zvládat, ale je krásně ovladatelná. Do zatáček se sklápí lépe než stará motorka. Jen je třeba si stále uvědomovat, že prudký pohyb plynem může skončit špatně.

Nový MAMAN :-)
Technická data
Obsah motoru
1.783 ccm
Výkon
125 PS / 92 KW
Hmotnost (bez náplní)
347 Kg
Výška sedla nad zemí
705 mm
Max. rychlost
cca 200 Km/hod
Převodovka / pohon
5 rychlostí / kardan
Objem nádrže / rezerva
19,5 L / 4 L

Jediným originálním doplňkem byl tentokrát jen plexištít. Ihned po nákupu motorky vedla první cesta do prodejny Motoobchod, kde již byla připravena opěrka spolujezdce a nějaké drobnosti.

Před prodejnou Příprava na první cestu

První tankování.

Následující den začala montáž dalšího vybavení: alarmu, zrcátek od Louise, USB zásuvky a zakoupené opěrky.

USB Opěrka

USB Zrcátka

V sobotu, 24.3.2012 následoval první výlet. Jeli jsme do TopMota (za Teplicemi) pro přepravku na našeho pejska.

První výlet.

Po počasím zaviněné pauze pokračovala montáž dalších doplňků až v pátek 13.4.2012. Od Louise ji přišel balíček s padacím rámem Hepco & Becker. Také jsem začal s výrobou panelu spínačů.

Padáky

SPZ Spínače

 

Začátkem roku 2006 jsem si konečně pořídil motorku. Prodána 19.3.2012, najeto celkem 21.500km.

Po dlouhém výběru a zvažování všech pro a proti jsem zvolil kategorii Cruiser. Protože nejsem "leštič", tak mě nejvíce oslovila Suzuki Intruder M800. Měla vše, co jsem si stanovil při výběru. Obsah 600-800ccm, pohon zadního kola kardanem, nízko položené a pohodlné sedlo, nízkootáčkový motor a relativně málo chromu.

Intruder
Technická data
Obsah motoru
805 ccm
Výkon
53 PS / 39 KW
Hmotnost (bez náplní)
247 Kg
Výška sedla nad zemí
700mm
Max. rychlost
160 Km/hod
Převodovka / pohon
5 rychlostí / kardan
Objem nádrže / rezerva
15,5 L / 3 L

 

Hned při nákupu jsem doobjednal nějaké doplňky. Padací rám a opěrku. Časem jsem přidal další drobnosti jako předkopy a otáčkoměr.

Moto Moto

Moto Moto

Osvětlení motoru pásky modrých LED diod.

Posledním doplňkem jsou kufry. Jejich nákup byl limitován držáky. Nikdo je nevyráběl pro tento typ motorky. Až nedávno jsem je na internetu objevil u Luise. Zbývalo jen najít firmu, která dováží toto zboží. Kufry jsem nechal lakovat. Víka do šedo-stříbrné jako na motorce a spodní části kufrů do lesklé černé. Také jsem zakoupil malý tank-bag s folií na mapu.

Pořídil jsem si rampu přídavných světel na motorku. Rampa obsahuje LED blinkry a malá přídavná světla.

Na sezónu 2009 jsem k motorce pořídil štít. Klasika v americkém stylu.

Tak to mi bude slušet...

Správná spolujezdkyně..

 

 
. © 2007 LuSef nahoru aktualizace 4/2012